loading...
ghhghh
فروشگاه سایت
Like Movie بازدید : 581 1392/08/30 نظرات (0)

 

.::: دانلود فیلم Premium Rush 2012 دوبله اختصاصی لایک مووی :::.

..::: افتخاری دیگر برای لایک مووی :::..

<<< برای اولین بار در جهان >>>

| کیفیت عالی ۱۰۸۰p و ۷۲۰p – بدون سانسور و حذفیات – لینک مستقیم بدون محدودیت |

 

 

ام فارسی فیلم : پــاداش سـرعـت

ژانر:اکشن ، هیجان انگیز

لینک IMDB

امتیاز: ۱۰ / ۶٫۵

کیفیت : ۷۲۰p ، ۱۰۸۰p | آخرین حد کیفیت ، فوق العاده

حجم : ۱۴۳۳ مگابایت ،۶۸۶ مگابایت

دو زبانه (صوت دوبله و صوت زبان اصلی)

خلاصه داستان : Premium Rush داستان “وایلی” پیک دوچرخه سواری در نیویورک را تعریف میکند که روزی بسته ای را از یکی از دوستانش تحویل میگیرد تا به مقصد برساند، اما این بسته با سایر بسته هایی که تا حالا حمل کرده، متفاوت است، چون….

 

دو زبانه : برای اولین بار فیلم های دوبله فارسی بصورت دو زبانه ارائه شده اند . بدین صورت که هردو صوت زبان اصلی و دوبله فارسی در فیلم گنجانده شده است . بصورت پیشفرض صوت دوبله فارسی هنگام اجرای فیلم پخش میگردد . برای تغییر زبان در نرم افزار KMPlayer از کلید های ترکیبی Ctrl+X استفاده نمایید. همچنین امکان تغییر زبان در دستگاههای پخش خانگی نیز وجود دارد.

 

Like Movie بازدید : 337 1392/08/30 نظرات (0)

.::: دانلود فیلم In Time 2011 دوبله اختصاصی لایک مووی:::.

..::: افتخاری دیگر برای لایک مووی :::..

<<< برای اولین بار در جهان >>>

| کیفیت عالی ۱۰۸۰p و ۷۲۰p – بدون سانسور و حذفیات – لینک مستقیم بدون محدودیت |

 


 

 

 

نام فارسی فیلم : ســر وقــت

 

ژانر:اکشن ،هیجان انگیز ، علمی – تخیلی

 

لینک IMDB

 

امتیاز: ۱۰ / ۶٫۶

 

کیفیت : ۷۲۰p ، ۱۰۸۰p | آخرین حد کیفیت ، فوق العاده

 

حجم :  ۱۷۱۰ مگابایت ، ۸۱۱ مگابایت

 

دو زبانه (صوت دوبله و صوت زبان اصلی)

 

خلاصه داستان : درآینده مردم سن ـشان در ۲۵ سالگی متوقف میشود و به آنها زمان یک ساله داده میشود تا برای زندگی آینده شان با کار کردن برای قدرتمندان زمان بدست آوردند ، علاوه بر تلاش برای بدست آوردن  زمان که به جانشان وابسته است باید از زمان زندگیشان در امور روزمره مثل خرید اجناس و کرایه خانه وغیره صرف کنند که به عبارتی این زمان هم پول و هم جانشان محسوب میشود . ولی جوانی (تیمبرلیک) بطور تصادفی زمانی معادل یه قرن رو بدست می آورد که حالا پلیس زمان به دنبال او …..

Like Movie بازدید : 433 1392/08/28 نظرات (0)

.::: دانلود فیلم The Wolfman 2010 دوبله فارسی با لینک مستقیم :::.

| کیفیت عالی بلوری ۷۲۰p و ۱۰۸۰p – بدون حذفیات  |

 

 

| برنده یک جایزه اسکار و نامزد و برنده ۵ جایزه معتبر دیگر درسال ۲۰۱۱ |

نام فارسی فیلم : مرد گرگ نما

ژانر: ترسناک ، درام ، هیجان انگیز

لینک IMDB

امتیاز: ۱۰ / ۵٫۸

کیفیت : ۷۲۰p ، ۱۰۸۰p | آخرین حد کیفیت ، فوق العاده

حجم : ۹۰۲ مگابایت ، ۱۸۴۳ مگابایت

اسکرین شات : دارد

دوبله فارسی حرفه ای و جذاب

دو زبانه (صوت دوبله و صوت زبان اصلی)

خلاصه داستان :لورانس تالبوت( بنیسیو دل تورو) که پس از وقایع دوران کودکیش و مرگ مادرش، مدت زیادی از خانواده و سرزمین مادری خود دور بوده ، پس از دریافت خبر ناپدید شدن برادرش توسط نامه نامزد او گوئن ( امیلی بلانت) ، که از او درخواست کرده به خانه بازگردد و در یافتن برادرش کمک کند ، این تصمیم را عملی می کند.امابه محض اینکه او به خانه آبا و اجدادیش باز می گردد، متوجه می شود که دهکده در خطر است و هر شب هنگامیکه ماه کامل می شود موجودی درنده مردم ده را به قتل می رساند …

حواشی فیلم : داستان فیلم درباره مردی است که در دهه ۱۸۸۰ زندگی می‌کند. این مرد تصادفا مورد حمله گرگ‌ها قرار می‌گیرد و بعد از گاز یک گرگ خودش هم تبدیل به یک گرگ می‌شود. بنیسیو دل تورو نقش این مرد را بازی می‌کند. این فیلم در سال ۲۰۱۱ در هشتاد و سومین دوره مراسم اسکار برنده جایزه اسکار بهترین چهره‌آرایی شد. ابتدا قرار بود مرد گرگ‌نما در سال ۲۰۰۹ اکران شود اما بعد از مدتی رسما تاریخ اکران فیلم ۱۲ فوریه ۲۰۱۰ اعلام شد.

دو زبانه : برای اولین بار فیلم های دوبله فارسی بصورت دو زبانه ارائه شده اند . بدین صورت که هردو صوت زبان اصلی و دوبله فارسی در فیلم گنجانده شده است . بصورت پیشفرض صوت دوبله فارسی هنگام اجرای فیلم پخش میگردد . برای تغییر صوت در نرم افزار Media Player Classic هنگام اجرای فیلم بر روی صفحه راست کلیک کرده و گزینه Navigate را انتخاب کنید سپس از شاخه ایجاد شده بر روی Audio Language کلیک کنید و صوت مورد نظر را انتخاب کنید همچنین امکان تغییر زبان در دستگاههای پخش خانگی نیز وجود دارد.

Like Movie بازدید : 1244 1392/07/30 نظرات (0)

.::: دانلود فیلم Alien 4:Resurrection 1997 دوبله فارسی با لینک مستقیم :::.

| کیفیت عالی بلوری ۷۲۰p و ۱۰۸۰p – بدون سانسور و حذفیات  |

 

 

 

 

 

نام فارسی فیلم : بیگانه ۴ : رستاخیز

 

ژانر: اکشن ، علمی-تخیلی ، هیجان انگیز

 

لینک IMDB

 

امتیاز: ۱۰ / ۶٫۲

 

کیفیت : ۷۲۰p ، ۱۰۸۰p | آخرین حد کیفیت ، فوق العاده

 

حجم : ۸۶۵ مگابایت ، ۱۸۱۲ مگابایت

 

دوبله فارسی حرفه ای و جذاب

 

دو زبانه (صوت دوبله و صوت زبان اصلی)

 

خلاصه داستان : داستان فیلم دویست سال بعد از پایان بیگانه ۳ می‌گذرد. الن ریپلی از طریق کلونینگ دوباره زنده می‌شود و دانشمندان ملکه بیگانه را از جسم او خارج می‌کنند اما او بر اثر ترکیب با نژاد بیگانه‌ها خصوصیاتی از آنها را پیدا کرده است. همزمان..

 

حواشی فیلم : بیگانه ۴ با حدود ۷۵ میلیون دلار هزینه ساخته شده است و در لانگ بیچ کالیفرنیا و اوتاوا و وینی پگ کانادا تصویربرداری شده است. این فیلم در جشنواره فیلم‌های علمی تخیلی و وحشت ساترن نامزد جوایز بهترین بازیگر زن (سیگورنی ویور)، بهترین طراحی لباس (باب رینگوود)، بهترین کارگردانی، بهترین جلوه‌های ویژه، بهترین فیلم علمی تخیلی، بهترین بازیگر نقش مکمل زن (وینونا رایدر) شد.

 

دو زبانه : فایل این فیلم بصورت دو زبانه بوده و هردو صوت زبان اصلی و دوبله فارسی در آن گنجانده شده است . بصورت پیشفرض صوت دوبله فارسی هنگام اجرای فیلم پخش میگردد . برای تغییر صوت و مشاهده فیلم با زبان اصلی میتوانید هنگام اجرای فیلم در نرم افزار Media Player Classic بر روی صفحه راست کلیک کرده و گزینه Navigate را انتخاب کنید سپس از شاخه ایجاد شده بر روی Audio Language کلیک کنید و صوت مورد نظر را انتخاب نمایید . امکان تغییر زبان در نرم افزارهای دیگر مانند Kmplayer و دستگاههای پخش خانگی نیز وجود دارد.

Like Movie بازدید : 723 1392/05/30 نظرات (0)

.::: دانلود فیلم Killer Elite ۲۰۱۱ دوبله فارسی با لینک مستقیم :::.

|  کیفیت عالی بلوری ۷۲۰p و ۱۰۸۰p  – بدون سانسور و حذفیات |

 

 

نام فارسی فیلم : قاتل زبده

ژانر: اکشن ، جنایی ، هیجانی

لینک IMDB

امتیاز: ۱۰ / ۶٫۴

کیفیت : ۷۲۰p ، ۱۰۸۰p  | آخرین حد کیفیت ، فوق العاده

حجم : ۱۸۰۰ مگابایت ، ۸۹۱ مگابایت

اسکرین شات : دارد

دوبله فارسی حرفه ای و جذاب

دو زبانه (صوت دوبله و صوت زبان اصلی)

خلاصه داستان : دنی بریس ( جیسون استاتم ) یک عضو سابق نیروهای ویژه بریتانیا است که بعد از انجام ماموریت های متعدد خود را بازنشسته کرده است. البته این بازنشستگی چندان دوامی ندارد زیرا بزودی پی می بریم که یک شیخ ( رادنی عفیف ) دوست و مربی سابق دنی ( رابرت دنیرو ) را دستگیر کرده و درخواستی هم مطرح کرده که انجامش چندان کار راحتی نیست. شیخ می خواهد تا نیروهای بریتانیایی که ۳ پسر او را به قتل رسانده اند به شکلی که تداعی کننده رخ دادن تصادف باشد، کشته شوند! تمام این اتفاقات سبب می شود تا دنی بار دیگر لباس کار را بر تن کند و به دنبال آزادی مربی سابقش باشد و …

دو زبانه : برای اولین بار فیلم های دوبله فارسی بصورت دو زبانه ارائه شده اند . بدین صورت که هردو صوت زبان اصلی و دوبله فارسی در فیلم گنجانده شده است . بصورت پیشفرض صوت دوبله فارسی هنگام اجرای فیلم پخش میگردد . برای تغییر زبان در نرم افزار KMPlayer از کلید های ترکیبی Ctrl+X استفاده نمایید. همچنین امکان تغییر زبان در دستگاههای پخش خانگی نیز وجود دارد.

 

نکته : فایل های فشرده این فیلم دارای ۵ درصد ریکاوری می باشند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل اکسترکت فایل ها به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی اگر در زمان اکسترکت خطایی دریافت کردید، به وسیله نرم افزار Winrar به محل ذخیره فایل ها مراجعه کنید و بعد از انتخاب تمامی پارت ها دکمه Repair در بالای نرم افزار را فشار دهید. سپس آدرس محل ذخیره پارت های جدید را انتخاب نمایید، بعد از آن به محل ذخیره جدید مراجعه نمایید و فایل های جدید را اکسترکت نمایید.

Like Movie بازدید : 195 1392/04/30 نظرات (2)

::: دانلود کالکشن فیلم Jurassic Park Trilogy 1993 ، The Lost World Jurassic Park 1997 ، Jurassic Park III 2001 با کیفیت BluRay 720p ، لینک مستقیم :::

 

 

 

ژانر : ماجرایی,تخیلی,هیجان انگیز

کیفیت: بسیار عالی ، ۷۲۰p

زیرنویس فارسی : دارد

لینک IMDB : قسمت ۱ ، قسمت ۲ ، قسمت ۳

زمان ریلیز شده قسمت ۱ : ۱۲۱ دقیقه

زمان ریلیز شده قست ۲ : ۱۲۸ دقیقه

زمان ریلیز شده قسمت ۳ : ۸۶ دقیقه

خلاصه داستان قسمت ۱ : دانشمندان در این جزیره پارکی تفریحی ساخته‌اند که در آن دایناسورها را شبیه‌سازی کرده‌اند. جان هموند گروهی از دانشمندان را برای بازدید از پارک پیش از بازگشایی همگانی فرا می‌خواند. به سبب سهل انگاری و خرابکاری دسته ای از دایناسورها آزاد می‌شوند و بازدیدکنندگان و کارشناسان می‌کو شند برای نجات خود از جزیره بگریزند و …

خلاصه داستان قسمت ۲ : چهار سال از حوادث پارک ژوراسیک در جزیره نوبلار گذشته است. جان هاموند در می یابد که در جزیره سورنا واقع در نزدیکی جزیره نوبلار تعدادی زیادی دایناسور پرورش یافته اند. گروهی به رهبری پسر عموی هاموند که اکنون کنترل شرکت اینجن را در دست گرفته تصمیم دارند تا این دایناسورها را اسیر کرده و به پارک دایناسورها در سان دیگو منتقل کنند تا از این طریق بتواند درآمد کلانی را بدست آورند. جان هاموند که اکنون کنترل شرکت اینجن از دستش خارج شده و می کوشد تا اشتباهات گذشته اش را جبران کند بهمراه دکتر یان مالکوم و دکتر سارا هاردینگ عازم جزیره می شوند تا جلوی اینکار را بگیرند و …

خلاصه داستان قسمت ۳ : هشت سال پس از حوادث پارک ژوراسیک، دکتر آلن گرانت به زندگی عادی خیش پرداخته و بدور از هر دایناسور زنده ای مشغول انجام تحقیقات روی فسیلهای دایناسورها است. اما متاسفانه کمبود پول برای تحقیقات باعث می شود که پیشنهاد یک بازرگان ثروتمند به نام پائول کیربی را برای انجام یک پرواز کوتاه روی جزیره سورنا که دومین مرکز تحقیقاتی روی دایناسورها است را بپذیرد. چیزی که دکتر گرانت نمی داند اینست که پائول نیاز به کمک یک متخصص دایناسورها دارد تا به او و همسرش کمک کند که پسر ۱۴ ساله شان اریک را که با پاراگرایدل در جزیره سقوط کرده نجات دهند و …

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    کارتون های قدیمی
    آمار سایت
  • کل مطالب : 31
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 481
  • بازدید ماه : 481
  • بازدید سال : 13,817
  • بازدید کلی : 127,370